Wielka wpadka niemieckiej telewizji! Chcieli pokazać protest w Sejmie...

Niemiecka telewizja ARD wyemitowała materiał dotyczący świątecznej akcji posłów PO i Nowoczesnej w Sejmie...ale doszło do fatalnej pomyłki. Pojawiły się głosy, że osoba która to zrobiła powinna stracić akredytację. 

ARD pomyliła dwa wydarzenia, zamiast zdjęć z obecnej akcji w Sejmie, zamieściła inny protest zorganizowany w roku 2014, skierowany przeciwko Platformie Obywatelskiej. Widzowie publicznego nadawcy błędnie usłyszeli, że politycy opozycji mogli zabrać do parlamentu rodziny. Jako dowód zostały pokazane te materiały: 

Cały problem polega na tym, że zupełnie inne wydarzenie. Domagano się wówczas pomocy w opiece nad niepełnosprawnymi dziećmi.  
 

Na Twitterze błąd wypomniano stacji i autorce materiału. Wpadkę skrytykowała m.in. Aleksandra Jakubowska.

Stacja tłumaczyła się z błędu i zapewniła, że jeszcze w nocy podmieniła zdjęcia.
 
wRealu24.pl
 
źródło: o2.pl

Najnowsze

Pokaż więcej