Abyss Glass: Inteligentne lustra z Polski, które rozpoczynają wiek, płeć oraz emocje. (WIDEO)

Wyprodukowane w Polsce przez polską firmę, mają główne zastosowane w celach marketingowych.

Abyss Glass: Inteligentne lustra z Polski, które rozpoczynają wiek, płeć oraz emocje. (WIDEO)

Zobacz także:

To szło NA ŻYWO! Tym tekstem Cejrowski doprowadził ludzi do FURII! Zaatakował prowadzącego! [WIDEO]
To szło NA ŻYWO! Tym tekstem Cejrowski doprowadził...
Jesteśmy potęga! Tego nie wiedziałeś! Polskie marki kosmetyczne, które podbijają świat! Zobacz jakie
Jesteśmy potęga! Tego nie wiedziałeś! Polskie marki...

Abyss Glass zajmuje się produkcją interaktywnych luster. Oprócz samego hardware’u produkujemy również oprogramowania. Mam tu na myśli analizę wizyjną opartą na samouczących się sieciach neuronowych, która umożliwia rozpoznawanie emocji, wieku i płci. Na podstawie tych parametrów wyświetlamy odpowiednią treść dla klienta, dzięki czemu jest ona lepiej stargetowana i po prostu mamy większe prawdopodobieństwo, że osoba stojąca przed tym lustrem zobaczy to, co ją interesuje, np. inną treść wyświetlimy młodej dziewczynce, a inną starszemu panu” - tłumaczy Arkadiusz Adamek współzałożyciel Abyss Glass

 

Producent tłumaczy, że lustra wykorzystywane są przede wszystkim jako nośnik treści marketingowych oraz informacji, które mogą zainteresować użytkownika.

 

 

Tradycyjne lustra mają tylko za zadanie przyciągać spojrzenia. Firma unowocześniła produkt dodając, treści, które mają być odpowiedzią na „baner blindness, czyli ślepota banerowa”.

 

 

Do tradycyjnych luster dodano czujniki ultrasoniczne oraz czujniki ruchu. Produktem steruje się za pomocą dotyku. Mają one także dostęp do internetu oraz prostą edycję treści. Możemy także nagrywać filmy, animacje, zdjęcia czy prezentacje.

 

 

Przedstawiciel firmy tłumaczy także, że zajmują się tylko i wyłącznie produkcją tego typu interaktywnych luster. Co powoduje, że polski produkt ma przewagę i jest bardziej funkcjonalny od zagranicznej konkurencji.

 

 

Abyss Glass pracuje teraz nad udoskonaleniem swojego produktu. Tym razem do luster chcą dodać czytniki RFID. Mają one rozpoznawać produkty z jakimi wchodzi się do przymierzalni. Lutra te, będą pomagać i proponować pasujące do siebie zestawy ubrań. Będzie można także prosić ekspedientkę o inny rozmiar czy kolor.

 

 

 

wRealu24.pl