Nowy właściciel TVN robi porządki! Pozbywa się programu, który zarabiał dziesiątki milionów!

Po 10 latach Grupa TVN sprzedaje udziały w spółce Mango Media, bo chce skupić się na konsolidacji portfolio. Wyłącznym właścicielem kanału Mango24 została spółka Studio Moderna Polska.

Nowy właściciel TVN robi porządki! Pozbywa się programu, który zarabiał dziesiątki milionów!

Zobacz także:

To szło NA ŻYWO! Tym tekstem Cejrowski doprowadził ludzi do FURII! Zaatakował prowadzącego! [WIDEO]
To szło NA ŻYWO! Tym tekstem Cejrowski doprowadził...
Będziesz w szoku! Oto prawdziwe imiona i nazwiska polskich gwiazd i biznesmenów! Solorz to tak naprawdę...
Będziesz w szoku! Oto prawdziwe imiona i nazwiska...

Mango 24 to całodobowy kanał telezakupowy, który wystartował w 2002 roku. Nadawcą jest spółka Mango Media, która od 2007 roku należała do Grupy TVN. Koncern kupił wówczas od Macieja i Doroty Bukowskich 100 procent udziałów za 13 mln euro.

 

W zeszły piątek Grupa TVN poinformowała, że jej udziały w spółce Mango Media przejęło Studio Moderna Polska, stając się wyłącznym właścicielem spółki. Transakcja odbywa się za zgodą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

 

- Decyzja o sprzedaży udziałów jest podyktowana potrzebą konsolidacji portfolio oraz skupieniu się na rozwoju naszej podstawowej działalności - wyjaśnia Jim Samples, prezes i dyrektor generalny TVN.

 

Studio Moderna działa w 21 krajach, prowadzi własne całodobowe kanały telezakupowe w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii. Firma jest właścicielem marek takich jak Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Rovus, Wellneo czy Gymbit.

 

Od 2013 roku prezesem Mango Media jest Lars Buschbom. W przeszłości był już związany ze Studiem Moderna Fashion Group na Słowacji jako dyrektor operacyjny. Buschbom tłumaczy, że Mango-Media w ostatnim czasie zakończyło trzyletni proces zmian biznesowych, w wyniku których firma stała się liderem w swojej branży.

 

- TVN był partnerem, który wspierał nas na każdym kroku. Cieszymy się, że będziemy częścią europejskiej grupy o ugruntowanej pozycji. Jestem przekonany, że otwiera to przed nami nowe, ekscytujące możliwości rozwoju - podkreśla Lars Buschbom.

 

- Nabycie Mango-Media pozwala nam realizować ambitne plany stania się niekwestionowanym liderem w swojej branży w Polsce. Będziemy kontynuować inwestycje w rozwój telezakupów, platformy internetowej i tradycyjnej obecności handlowej z planowanymi 50 własnymi sklepami do końca 2018 roku. Jesteśmy bardzo podekscytowani nową wspólną przyszłością - mówi Tomasz Pawliszyn, prezes Studio Moderna Polska oraz dyrektor zarządzający Studio Moderna CEE.